Het Woordje van de Voorzitter (3 Trimester 2012)

HET WOORDJE VAN DE VOORZITTER.

 

Beste leden,

 

Eerst zou ik u een prettige vakantie willen wensen. Dat ze voor u en uw familie de gelegenheid zijn om u allen terug te vinden en ervan een maximaal te genieten.

 

Maar voor u vertrekt, nodig ik u uit kennis te nemen met ons programma dat verder te vinden is in de revue en dat voor de activiteiten van de maand oktober « De Halle Poort » en de open deuren dag van de brandweer van « Saint-Hubert ».

 

Neem ook kennis dat we voortaan twee nieuwe doelen hebben en dat voornamelijk de « Culturele Vriendenkring » wij kondigen u aan dat vanaf het lezen van deze, zult u kunnen genieten van een korting van 75% op de prijs van een ingang van een museum, salon, tentoonstelling of ook welke culturele festiviteit ( geen sportieve). Deze korting zal aan alle leden toegestaan worden in orde van cotisatie voor een ingang overal in België maar met een maximaal van twee keer per jaar.

De minderjarige kinderen van leden die aan dat bezoek deelnemen, krijgen een korting van 50% op de prijs van de ingang.

Wel dames en heren waarop uw familie om lid te worden in onze kring.

 

Hoe van deze korting genieten. Door eenvoudig de ingang bewijzen te sturen naar onze sociale zetel met de prijs de datum en de activiteit ( in principe vind dat u terug op het ingang bewijs) en het nummer van uw Europese bankrekening.

En als dat gedaan is moet u juist wachten op onze storting en op weg naar een ander museum.

Goed bezoek.

 

Ik maak gebruik om u er aan te herwinningen dat voortaan het locaal zal gesloten zijn op donderdag avond maar, het is altijd mogelijk om de opening te vragen met contact te nemen met verantwoordelijke Mr Raymond DE GRAUW naar het n° 0495/ 57.71.33 die wel een dag en uur zal vinden om u te ontvangen. ( Voorbeeld een verjaardag van een lid ).

Voor uw informatie de maandagen zullen niet kunnen, alsook de maanden juli, november en december.

Voor diegene die het nog niet wisten dat de prijzen, nog altijd zijn en dat sinds 2007, 1 € (soft en een pint), normale dranken, 1,50 € voor de kriek, palm of witte en 2 € voor een glas wijn of 10 euro de fles.

De winst gaat altijd naar de kinderen van onze leden die tussen 0 en 10 jaar oud zijn en waarmee ze elk jaar een mooie Sinterklaaskrijgend.

 

En dat ik toch spreek van deze activiteit, neem dan al kennis dat deze zal plaats hebben in de loop van de maand november, met ons buffet, maar om er meer van te weten zul u onze laatste revue 2012 moeten raadplegen want die is nog niet helemaal geboekt.

 

Ik hoop dat u zult tevreden zijn met deze kleine veranderingen en dat u er allen zult van kunnen genieten met plezier.

 

U hebt dat ook wel verdiend met uw samenwerking.

 

Tot ziens in de locaal misschien.

 

Christian SAELEN

De Voorzitter.

 

 

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :